ČASTÉ DOTAZY
CO VÁS NEJČASTĚJI ZAJÍMÁ
Pračky
1. Mohu připojit svoji pračku k přívodu horké vody?
Připojení pračky k přívodu horké vody nedoporučujeme. Přívodní ventily v našich spotřebičích technicky zvládnou vodu o teplotě až 65 stupňů Celsia, ale prací programy nepoužívají horkou vodu neustále. Se stále horkou vodou mohou být výsledky praní neuspokojivé. Navíc naše spotřebiče s předním a vrchním plněním jsou konstruovány specificky pro připojení k přívodu studené vody.
2. Proč nemohu svoji pračku na webových stránkách nalézt?
Na stránkách jsou uvedeny pouze modely ze současné nabídky. Pokud se vám nedaří najít váš model, může se jednat o starší typ nebo limitovanou edici. Další informace získáte u vašeho prodejce.
3. Co znamenají symboly na mé pračce?
Pokud si nejste jisti, jaký význam mají symboly na vašem spotřebiči, můžete si vzít k ruce uživatelskou příručku, která vám byla dodána spolu s vaším spotřebičem. Nemáte-li uživatelskou příručku k dispozici, můžete si ji stáhnout v digitální verzi zde.
4. Moje pračka nefunguje. Na koho se mám obrátit s její opravou?
Dříve než si objednáte servis podívejte se, zda nenajdete řešení v našich tipech. Drobné poruchy můžete vyřešit i bez objednání servisu. Jak vyřešit menší potíže (Vaše Electrolux podpora | Electrolux).
Nebo nás kontaktujte, Opravu svého spotřebiče můžete objednat telefonicky na čísle +420 261 302 261 a nebo on-line.
5. Kde naleznu uživatelskou příručku k mé pračce?
Máte-li po ruce číslo modelu nebo výrobní číslo, snadno si stáhnete novou uživatelskou příručku zde.
Sušičky
1. Proč nemohu svou sušičku na webových stránkách nalézt?
Na stránkách aktuálně naleznete pouze modely ze současné nabídky. Pokud se vám nedaří najít váš model, může se jednat o starší typ nebo limitovanou edici. Více informací získáte u vašeho prodejce.
2. Co znamenají symboly na mé sušičce?
Pokud si nejste jisti, jaký význam mají symboly na vašem spotřebiči, pomůže vám uživatelská příručka, která vám byla dodána spolu s vaším spotřebičem. Nemáte-li příručku k dispozici, můžete si ji stáhnout v digitální verzi zde.
3. Moje sušička nefunguje. Na koho se mám obrátit s její opravou?
Dříve než si objednáte servis podívejte se, zda nenajdete řešení v našich tipech. Drobné poruchy můžete vyřešit i bez objednání servisu. Jak vyřešit menší potíže (Vaše Electrolux podpora | Electrolux).
Nebo nás kontaktujte, Opravu svého spotřebiče můžete objednat telefonicky na čísle +420 261 302 261 a nebo on-line.
4. Kde naleznu uživatelskou příručku ke své sušičce?
Máte-li po ruce číslo modelu nebo výrobní číslo, novou uživatelskou příručku si snadno stáhnete zde.
Trouby
1. Jak mám svoji troubu čistit?
Hliník lze čistit běžným roztokem mýdlové vody. Nerezovou ocel doporučujeme čistit speciálním čisticím prostředkem, který si můžete zakoupit v našem internetovém obchodě.
2. Proč nemohu svou troubu na webových stránkách nalézt?
Na stránkách aktuálně naleznete pouze modely ze současné nabídky. Pokud se vám nedaří najít váš model, může se jednat o starší typ nebo limitovanou edici. Více informací získáte u vašeho prodejce.
3. Co znamenají symboly na mé troubě?
Pokud si nejste jisti, jaký význam mají symboly na vašem spotřebiči, pomůže vám uživatelská příručka, která vám byla dodána spolu s vaším spotřebičem. Nemáte-li příručku k dispozici, můžete si ji stáhnout v digitální verzi zde.
4. Moje trouba nefunguje. Na koho se mám obrátit s její opravou?
Dříve než si objednáte servis podívejte se, zda nenajdete řešení v našich tipech. Drobné poruchy můžete vyřešit i bez objednání servisu. Jak vyřešit menší potíže (Vaše Electrolux podpora | Electrolux)
Nebo nás kontaktujte, Opravu svého spotřebiče můžete objednat telefonicky na čísle +420 261 302 261 a nebo on-line.
5. Kde naleznu uživatelskou příručku ke své troubě?
Máte-li po ruce číslo modelu nebo výrobní číslo, novou uživatelskou příručku si snadno stáhnete zde.
Varné desky
1. Jak zapojit elektrickou, sklokeramickou nebo indukční varnou desku do elektrické sítě?
Varnou desku by měl zapojit kvalifikovaný elektrikář, zapojení vyžaduje 2 x 230 V (dvě fáze).
2. Kde na varné desce najdu přípojku plynu?
Přípojka pro hadici na plyn se nachází v pravé části na zadní strany spotřebiče.
3. Jak mám čistit varnou desku?
Nejprve doporučujeme použít speciální škrabku na varnou desku. Poté je vhodné desku dočistit prostředkem na čištění sklokeramických varných desek. Pro čištění plynové varné desky z nerezu je lepši použít speciální prostředek na nerez. Čistící prostředky si můžete koupit také v našem internetovém obchodě.
4. Proč nemůžu svou varnou desku najít na internetových stránkách?
Na našich stránkách se zobrazují pouze modely ze současné nabídky. Pokud nemůžete svůj typ varné desky najít, může být starší, případně může jít o speciální model – více informací vám poskytne prodejce.
5. Na varné desce se objevil chybový kód. Co to znamená?
Chybové kódy mají různé významy v závislosti na provozním problému, který se vyskytl. Použijte náš kontaktní formulář, zadejte konkrétní chybový kód a poradíme vám, jak problém vyřešit.
6. Co znamenají symboly na mé varné desce?
Pokud nevíte, co přesně symboly na vašem spotřebiči znamenají, jejich vysvětlení najdete v uživatelské příručce, která je dodávána s vaším spotřebičem. Pokud k tomuto návodu nemáte přístup, můžete si stáhnout jeho digitální verzi zde.
7. Moje varná deska nefunguje. Koho mám kontaktovat ohledně její opravy?
Dříve než si objednáte servis podívejte se, zda nenajdete řešení v našich tipech. Drobné poruchy můžete vyřešit i bez objednání servisu. Jak vyřešit menší potíže (Vaše Electrolux podpora | Electrolux)
Nebo nás kontaktujte, Opravu svého spotřebiče můžete objednat telefonicky na čísle +420 261 302 261 a nebo on-line.
8. Kde najdu návod k použití pro mou varnou desku?
Pokud znáte označení modelu a číslo výrobku, můžete si nový návod jednoduše stáhnout zde.
Chladničky a mrazničky
1. Jak se zbavím nepříjemného zápachu v chladničce / mrazničce?
Společnost Electrolux prodává speciální pohlcovače pachu, které jsou určeny přímo pro chladničky. Podrobnější informace naleznete v našem internetovém obchodě, kde si pohlcovače můžete rovnou i zakoupit. Z hygienických důvodů doporučujeme také vypnutý spotřebič alespoň dvakrát ročně vymýt roztokem octové vody.
2. Proč nemohu svoji chladničku / mrazničku na webových stránkách nalézt?
Na stránkách aktuálně naleznete pouze modely ze současné nabídky. Pokud se vám nedaří najít váš model, může se jednat o starší typ nebo limitovanou edici. Více informací získáte u vašeho prodejce.
3. Co znamenají symboly na mé chladničce / mrazničce?
Pokud si nejste jisti, jaký význam mají symboly na vašem spotřebiči, pomůže vám uživatelská příručka, která vám byla dodána spolu s vaším spotřebičem. Nemáte-li příručku k dispozici, můžete si ji stáhnout v digitální verzi zde.
4. Moje chladnička / mraznička nefunguje. Na koho se mám obrátit s její opravou?
Dříve než si objednáte servis podívejte se, zda nenajdete řešení v našich tipech. Drobné poruchy můžete vyřešit i bez objednání servisu. Jak vyřešit menší potíže (Vaše Electrolux podpora | Electrolux)
Nebo nás kontaktujte, Opravu svého spotřebiče můžete objednat telefonicky na čísle +420 261 302 261 a nebo on-line.
5. Kde naleznu uživatelskou příručku ke své chladničce / mrazničce?
Pokud znáte označení modelu a číslo výrobku, můžete si nový návod jednoduše stáhnout zde.
Odsavače par
1. Jak vyčistím filtry v odsavači par?
Některé filtry lze mýt v myčce nádobí nebo ručně. Než je vložíte zpět do odsavače par, dobře je opláchněte a osušte. Pokud budete filtry mýt v myčce nádobí, mohou zbělat.
2. Proč nemohu svůj odsavač par na webových stránkách nalézt?
Na stránkách aktuálně naleznete pouze modely ze současné nabídky. Pokud se vám nedaří najít váš model, může se jednat o starší typ nebo limitovanou edici. Více informací získáte u vašeho prodejce.
3. Můj odsavač par nefunguje. Na koho se mám obrátit s jeho opravou?
Dříve než si objednáte servis podívejte se, zda nenajdete řešení v našich tipech. Drobné poruchy můžete vyřešit i bez objednání servisu. Jak vyřešit menší potíže (Vaše Electrolux podpora | Electrolux)
Nebo nás kontaktujte, Opravu svého spotřebiče můžete objednat telefonicky na čísle +420 261 302 261 a nebo on-line.
4. Kde naleznu uživatelskou příručku ke svému odsavači par?
Pokud znáte označení modelu a číslo výrobku, můžete si nový návod jednoduše stáhnout zde.
Vysavače
1. Proč nemohu svůj vysavač na webových stránkách nalézt?
Na stránkách aktuálně naleznete pouze modely ze současné nabídky. Pokud se vám nedaří najít váš model, může se jednat o starší typ nebo limitovanou edici. Více informací získáte u vašeho prodejce.
2. Můj vysavač nefunguje. Na koho se mám obrátit s jeho opravou?
Pokud se nepodaří vyřešit vaše potíže prostřednictvím kontaktního formuláře, obraťte se na autorizovaného servisního technika. Nejbližší servisní středisko najdete pomocí našeho vyhledávače.
3. Kde naleznu uživatelskou příručku ke svému vysavači?
Znáte-li označení modelu a číslo výrobku, můžete si nový návod jednoduše stáhnout zde.
4. Robotický vysavač přestal vysávat a vrátil se do nabíječky, co se stalo?
Robotický vysavač se pravděpodobně potřebuje dobít. V takovém případě se rozsvítí tlačítko Home a robotický vysavač se vrátí do dobíjecí stanice. Svítí tlačítko Home. Baterie a tlačítka Play/Pause blikají, čím ukazují, že se robotický vysavač nabíjí a že bude pokračovat tam, kde přestal. Robotický vysavač se dobije až na 80 %, aby mohl rychleji pokračovat ve vysávání. Doba dobíjení je zhruba 2 hodiny. Doba chodu po rychlém dobíjení je zhruba 80 % maxima.
5. Robotický vysavač chybně identifikuje překážky a vyhýbá se jim (takže nevysaje některé části podlahy nebo koberce).
Pravděpodobně máte lesklé podlahy nebo silné sluneční záření. Tento problém mohou taktéž způsobovat tlusté/chlupaté koberce. Pokud se robotický vysavač takto chová pravidelně i nadále, zavolejte prosím do spotřebitelského kontaktního střediska společnosti Electrolux. Kontaktní údaje naleznete na internetových stránkách, v kapitole o službách nebo ve své mobilní aplikaci.
6. Jak často je nutné filtr čistit?
Pro dosažení nejlepších výkonů doporučujeme filtr čistit po každém 5. vysávání a vždy po uplynutí šesti měsíců jej vyměnit. Filtry jsou k dostání na našich internetových stránkách (a v mobilní aplikaci).
7. Jaká je oficiální doba chodu?
Pokud je baterie nová, bude robotický vysavač při vysávání pohánět zhruba 40 minut. v závislosti na typu podlahy (vysávání na koberci spotřebovává více energie než na pevné podlaze) v normálním režimu. Vysavač v režimu ECO může prodloužit dobu chodu až na 60 minut. Přeplněné plochy mohou také snížit výkon baterií.
8. Mohu vysavač použít na tlustý koberec? Jak velký koberec mohu mít?
Robotický vysavač umí vylézt na schodek ve výšce 2,2 cm Pozn.: V případě středně vysokého koberce (<1,5cm-2,2cm) robotický vysavač nejdříve vysaje kolem něj a k vysávání koberce se později vrátí zvlášť. Vyšší koberce nevysává. Když robotický vysavač přijede k jeho okraji, pokračuje s vysáváním zbytku místnosti.
9. Je nutné věnovat něčemu zvláštní pozornost, když poprvé vysávám místnost?
Před vysáváním z podlahy odstraňte menší a křehké předměty, jako jsou kusy oblečení, šňůry od záclon, papír a napájecí kabely. Pokud zařízení přejede přes napájecí kabel a zatáhne za něj, hrozí nebezpečí stržení předmětu ze stolu či police. Větší/vyšší předměty, jako jsou židle, lze ponechat na místě, jelikož robotický vysavač bude vysávat kolem nich. Systém robotického vysavače mohou narušit zrcadlové stěny nebo francouzská okna (s výjimkou těch, která mají normálně rám o tloušťce několika cm).
10. Mohu k ovládání robotického vysavače používat více chytrých telefonů?
Ano, na jeden robotický vysavač můžete používat více chytrých telefonů (bez omezení), pokud používáte stejný účet.
11. Displej je prázdný.
Baterie je vybitá. Robotický vysavač dobijte.
Konektivita
1. Co potřebuji, abych mohla/mohl využívat výhody konektivity?
- - Chytrý telefon nebo tablet s nainstalovanou aplikací Electrolux. Stáhnete ji na Apple store nebo Google Play.
- - Apple: Telefon nebo tablet. Operační systém alespoň iOS 8.0 nebo novější. Android: telefon nebo tablet. Operační systém alespoň Android 4.0.3 nebo novější.
- - Wi-Fi router s podporou režimu WPA nebo WPA2 v pásmu 2,4 GHz b/g/n s internetovým připojením.
- - Spotřebič Electrolux s funkcí konektivita.
2. Co když se můj spotřebič nachází na místě se slabším signálem WiFi?
V případě, že je spotřebič umístěný na místě se slabým signálem WiFi je vhodné použít zesilovač signálu WiFi.
3. Mohou se i ostatní členové domácnosti připojit ke spotřebiči prostřednictvím aplikace Electrolux?
Ano, stačí si stáhnout aplikaci Electrolux, přihlásit se pod stejnými přihlašovacími údaji a zajistit, aby byl telefon nebo tablet připojen do stejné WiFi sítě, jako spotřebič.
4. Jak Electrolux nakládá s osobními údaji, které se jsou vyžadovány při registrace spotřebiče?
Ochrana osobních údajů
5. Kam se mám obrátit, když potřebuji pomoci s nastavením a používáním spotřebiče s funkcí konektivita?
Jestli již máte doma spotřebič s funkcí konektivita a potřebujete pomoci s nastavením a spuštěním provozu, obraťte se na zákaznické centrum.
Více o konektivitě se dozvíte zde.