Bezstarostný servis pro váš spotřebič
Hoďte starosti s případnou poruchou za hlavu!
Záruka Premium - pro všechna životní překvapení
Záruka zahrnuje i neúmyslné poškození, na které se běžná dvouletá záruka nevztahuje.
Nenechte nic náhodě!
-
Žádné vyhledávání servisu
Zavoláte nám a my vám zajistíme autorizovaný servis vyškoleným technikem.
-
Žádné platby navíc
Opravu za vás uhradíme, neplatíte náklady na dopravu, opravu, ani náhradní díly.
-
Oprava nebo výměna
Spotřebič vám opravíme nebo vyměníme za nový, pokud nelze opravit.
-
Originální náhradní díly
Máte jistotu použití originálních náhradních dílů, které pomáhají prodloužit životnost vašich spotřebičů.
Více o službě Záruka Premium
Záruku lze sjednat pro samostatné i vestavné spotřebiče
těchto kategorií:
Jak získat Záruku Premium na 2 roky ZDARMA?
-
Nakupte spotřebič na našem webu Electrolux.
-
Do 30 dnů od zakoupení spotřebiče si sjednejte Záruku Premium a pro její aktivaci zaplaťte 1. měsíc.
-
Do 30 dnů od sjednání Záruky Premium se zaregistrujte na registrační stránce.
-
Po registraci a doložení potřebných podkladů od nás obdržíte na váš bankovní účet 1 416 Kč.*
*Počítáno na platbu za službu Záruka Premium na 2 roky s měsíční platbou 59 Kč pro Electrolux spotřebič.
AKCE PLATÍ POUZE PRO SPOTŘEBIČE ZAKOUPENÉ NA NAŠEM E-SHOPU ELECTROLUX.CZ
SJEDNAT ZÁRUKU PREMIUM
Zavolejte na naše zákaznické centrum - infolinka 261 302 261 nebo kupte online.
Co je potřeba doložit
při registraci:
- Nákupní doklad (fakturu za zakoupený spotřebič)
- Číslo aktivní smlouvy na Záruku Premium
- Číslo vašeho bankovního účtu pro obdržení kreditu
Kde získat více informací
Veškeré informace vám poskytne naše zákaznické centrum (infolinka 261 302 261, e‑mail: servisextra@electrolux.com) nebo si je můžete přečíst na následujících stránkách: