Porovnání servisních služeb

Jak služba funguje

Máte poruchu na svém spotřebiči Electrolux, který je již po záruční době? Využijte službu s počáteční opravou za fixní cenu dle typu spotřebiče

  • 2 499 Kč vestavné kávovary, vestavné mikrovlnné trouby, pračky
  • 2 999 Kč varné desky, odsavače, trouby, sporáky, chladničky, mrazáky, myčky, sušičky, pračky se sušičkou

a prodloužení záruční lhůty na minimálně 1 rok za 169 Kč měsíčně.

Pokud se váš spotřebič porouchá nebo náhodně poškodí* v průběhu prodloužené záruční lhůty, nehradíte opravu. Stačí nás kontaktovat a my se o vše postaráme.

* Příklady náhodného poškození spotřebičů: poničená indukční deska vyklouznutým hrncem, rozbitá police v lednici při ukládání potravin, samovolně prasklé sklo trouby při pečení, ucpané čerpadlo pračky zapomenutými mincemi v oblečení nebo zapadlé ovládací tlačítko myčky.

Službu lze sjednat pro 1 spotřebič Electrolux mladší 8 let od data nákupu z kategorie velkých domácích spotřebičů (tzn. sušičky, pračky, myčky nádobí, trouby, sporáky, varné desky, vestavné mikrovlnné trouby, lednice, mrazáky, vestavné kávovary a digestoře). Prodloužení záruky můžete využít až do 10 let stáří spotřebiče od data nákupu.

V případě, že vlastníte více spotřebičů Electrolux, je pro vás výhodnější Servis a záruka Premium PLUS. Můžete také využít službu Záruka Premium, kdy sjednáte pouze prodlouženou záruku bez počáteční opravy.

Jaké jsou její výhody

  • Fixní, a tedy pevná cena počáteční opravy, která zahrnuje výjezd technika, opravu a originální náhradní díly.
  • Oprava i náhodného poškození spotřebiče v průběhu prodloužené záruky.
  • Odborné posouzení a provedení opravy autorizovaným servisem.
  • Pokud nelze spotřebič opravit, 30% sleva na nový spotřebič.
  • Pokud spotřebič nelze v průběhu prodloužené záruky opravit máte nárok na jeho výměnu za nový
  • Flexibilní trvání prodloužené záruky u vašeho spotřebiče Electrolux.
  • Pokud se spotřebič porouchá v průběhu prodloužené záruky, nehradíte opravy.
  • Servisní návštěva standardně do 5 pracovních dnů od nahlášení.
  • 15% sleva na koupi náhradních dílů a příslušenství v e-shopu Electrolux.

Jak objednat

Servisní návštěvu včetně prodloužené záruční lhůty můžete objednat z pohodlí svého domova hned několika způsoby:

Servisní návštěvu vám potvrdíme do 2 pracovních dnů.

Kde získat více informací

Veškeré informace vám poskytne naše zákaznické centrum (infolinka 261 302 213, e‑mail: extraservis@electrolux.com) nebo si je můžete přečíst na následujících stránkách:

Jak služba funguje

Máte poruchu na svém spotřebiči Electrolux, který je již po záruční době a vlastníte více spotřebičů Electrolux?

Využijte službu s počáteční opravou za fixní cenu dle typu spotřebiče:

  • 2 499 Kč vestavené kávovary, vestavné mikrovlnné trouby, pračky
  • 2 999 Kč varné desky, odsavače, trouby, sporáky, chladničky, mrazáky, myčky, sušičky, pračky se sušičkou

a prodloužení záruční lhůty na minimálně 1 rok za 339 Kč měsíčně.

Pokud se vaše spotřebiče porouchají nebo náhodně poškodí* v průběhu prodloužené záruční lhůty, nehradíte opravu. Stačí nás kontaktovat a my se o vše postaráme.

* Příklady náhodného poškození spotřebičů: poničená indukční deska vyklouznutým hrncem, rozbitá police v lednici při ukládání potravin, samovolně prasklé sklo trouby při pečení, ucpané čerpadlo pračky zapomenutými mincemi v oblečení nebo zapadlé ovládací tlačítko myčky.

Službu lze sjednat pro 2 a více spotřebičů Electrolux mladší 8 let od data nákupu z kategorie velkých domácích spotřebičů (tzn. sušičky, pračky, myčky nádobí, trouby, sporáky, varné desky, vestavné mikrovlnné trouby, lednice, mrazáky, vestavné kávovary a digestoře). Prodloužení záruky můžete využít až do 10 let stáří spotřebiče od data nákupu.

Máte-li zájem pouze o prodlouženou záruku, tzn. bez počáteční opravy, podívejte se na naši službu Záruka Premium PLUS.

Jaké jsou její výhody

  • Fixní, a tedy pevná cena počáteční opravy, která zahrnuje výjezd technika, opravu a originální náhradní díly.
  • Oprava i náhodného poškození spotřebiče v průběhu prodloužené záruky.
  • Odborné posouzení a provedení opravy autorizovaným servisem.
  • Pokud nelze spotřebič opravit, 30% sleva na nový spotřebič.
  • Pokud spotřebič nelze v průběhu prodloužené záruky opravit máte nárok na jeho výměnu za nový.
  • Flexibilní trvání prodloužené záruky u vašeho spotřebiče Electrolux.
  • Pokud se některý z vašich spotřebičů porouchá v průběhu prodloužené záruky, nehradíte opravy.
  • Servisní návštěva standardně do 5 pracovních dnů od nahlášení.
  • 15% sleva na koupi náhradních dílů a příslušenství v e-shopu Electrolux.

Jak objednat

Servisní návštěvu včetně prodloužené záruční lhůty můžete objednat z pohodlí svého domova hned několika způsoby:

Servisní návštěvu vám potvrdíme do 2 pracovních dnů.

Kde získat více informací

Veškeré informace vám poskytne naše zákaznické centrum (infolinka 261 302 213, e‑mail: extraservis@electrolux.com) nebo si je můžete přečíst na následujících stránkách:

Chcete nejdříve zjistit, zda je oprava možná a kolik vás bude stát?

1. Inspekční servis za cenu 1 590 Kč zahrnuje:

  • servisní návštěvu technika včetně dopravy na místo standardně do 5 pracovních dnů od zaplacení ceny
  • odborné posouzení nahlášené závady a kontrola spotřebiče
  • sepsání protokolu o druhu vady a předpokládaná doba opravy
  • nabídku na cenu opravy od servisního partnera s garancí použití originálních náhradních dílů v případě opravy
  • 20% sleva na nákup příslušenství v e-shopu Electrolux

Služba nezahrnuje odstranění závad spotřebiče a samotnou opravu spotřebiče.

2. Po provedení Inspekčního servisu se můžete rozhodnout, zda si necháte spotřebič opravit servisním partnerem. Cenová nabídka na opravu od servisního partnera je platná v případě, že si necháte opravit spotřebič ihned po provedení Inspekčního servisu.

3. Pokud se rozhodnete, že nechcete provést opravu a nebo bude spotřebič neopravitelný, dostanete od nás slevovou poukázku do našeho e-shopu na nákup nového spotřebič.

Jak objednat

Inspekční servis můžete objednat z pohodlí svého domova hned několika způsoby:

  • Zavolejte nám na infolinku 261 302 213.
  • Pošlete e-mail na extraservis@electrolux.com a do předmětu napište "Objednávka – Inspekční servis". V e-mailu uveďte své kontaktní údaje, produktové číslo (PNC) a sériové číslo modelu spotřebiče a můžete připojit i foto výrobního štítku.
  • Vyplňte náš online formulář.

Službu lze sjednat pro spotřebiče z kategorie velkých domácích spotřebičů (tzn. sušičky, pračky, myčky nádobí, trouby, sporáky, varné desky, vestavné mikrovlnné trouby, vestavné kávovary a digestoře).

Kde získat více informací

Veškeré informace vám poskytne naše zákaznické centrum (infolinka 261 302 213, e-mail: extraservis@electrolux.com) nebo si je můžete přečíst na následujících stránkách:

Jak služba funguje

Máte poruchu na svém spotřebiči Electrolux, který je již po záruční době a není starší než 10 let? Objednejte si jeho opravu za fixní cenu.

Fixní cena je pevná, neměnná a týká se jedné závady bez ohledu na složitost poškození spotřebiče.

Cena opravy:

  • 3 490 Kč pro pračky úzké předem plněné

  • 3 790 Kč pro vestavné mikrovlnné trouby a vestavné kávovary

  • 3 990 Kč pro pračky hluboké předem plněné a pračky vrchem plněné

  • 4 290 Kč pro digestoře a myčky volně stojící

  • 4 390 Kč pro trouby, sporáky a pračky se sušičkou

  • 4 490 Kč pro vestavné myčky

  • 4 790 Kč pro sušičky

  • 5 990 Kč pro varné desky (týká se i mechanického poškození)

Kromě opravy si můžete také sjednat prodlouženou záruku vašeho spotřebiče. Zjistěte více o našich službách Servis a záruka Premium nebo Záruka Premium.

Jaké jsou její výhody

Zatímco u standardní servisní služby se cena účtuje podle náročnosti závady, počtu návštěv servisního technika a použití náhradních dílů, tak v případě Fixní ceny servisu nic z toho neřešíte. Toto jsou její výhody:

  • Fixní, a tedy pevná cena opravy.
  • Všechny náklady spojené s opravou jsou již zahrnuty v ceně, tzn. výjezd technika, diagnostika závady, případný převoz spotřebiče do autorizovaného servisu a zpět a samotné provedení opravy (včetně práce a použitých náhradních dílů) a případné další výjezdy technika v případě, že oprava neproběhne při první návštěvě.
  • Krátká objednací lhůta opravy do 5 dnů.
  • Odborné posouzení a provedení opravy autorizovaným servisem.
  • Garance použití originálních náhradních dílů.
  • Pokud spotřebič nelze opravit 30% sleva na spotřebič nový.
  • Nebudou-li při opravě použity náhradní díly, dostanete voucher v hodnotě 1 000 Kč na nákup v našem e-shopu.
  • Službu mohou využít i zákazníci, kteří používají spotřebič ke svému podnikání.

Jak objednat

Službu a zároveň servisní návštěvu můžete objednat z pohodlí svého domova hned několika způsoby:

Váš požadavek na opravu potvrdíme a zašleme odkaz pro uhrazení služby kartou online.

Jakmile platbu obdržíme, předáme váš požadavek regionálnímu autorizovanému servisnímu středisku, které se s vámi spojí a domluví termín návštěvy.

Kde získat více informací

Veškeré informace vám poskytne naše zákaznické centrum (infolinka 261 302 213, e-mail: fixservis@electrolux.com) nebo si je můžete přečíst na následujících stránkách:

Souhrnný přehled nabídky servisních služeb

Podívejte se na výhody jednotlivých servisních balíčků a vyberte si takový, který nejlépe vyhovuje vašim potřebám.