Na displeji chladničky s mrazničkou je zobrazeno F7

Naposledy aktualizováno 07.01.2020 11:27

Problém:

  • Chybové hlášení F6 nebo F7 na displeji mé chladničky / chladničky s mrazničkou

Platí pro:

  • Chladnička
  • Chladnička s mrazničkou

Řešení:

1. Zkontrolujte, zda nebyl odpojen přívod napájení do výrobku

2. Nenechávejte dveře otevřené na delší dobu

3. Zkontrolujte, že jsou dvířka trouby plně zavřená

4. Zkontrolujte, zda spotřebič správně chladí

  • Změřte teplotu teploměrem ve sklenici vody uvnitř chladničky.
  • Chladnička funguje správně, je-li teplota v chladničce v rozmezí +4 to +5°C.
  • Základní teplota potravin je důležitější, než teplota vzduchu v chladničce, protože teplota vzduchu kolísá v průběhu každého chladícího cyklu (mezi nastartováním a zastavením kompresoru chladničky).
  • Vezměte na vědomí, že levnější teploměry se mohou lišit o ±1–2°C a víc. 
  • Upravte teplotu otáčením regulátoru teploty nebo ovládacím panelem.


5. Je-li příčinou problému dočasně zvýšená teplota ve spotřebiči, chyba zmizí po několika hodinách, jakmile se teplota vrátí na normální hodnotu

6. Obraťte se na autorizované servisní středisko

Pokud výše uvedené rady nevyřeší problém, doporučujeme vám si vyžádat návštěvu servisního technika.

 

Objednejte si servis
Objednejte si servis

V oblasti, ve které se nacházíte, nabízíme službu Fixní cena servisu. O opravu se postarají kvalifikovaní servisní technici Electrolux. Spotřebič nejprve zkontrolujeme, poruchu vyřešíme a v případě potřeby vyměníme součástky a díly. Tuto službu poskytujeme pro pračky, sušičky, myčky, varné desky, chladničky, vestavné kávovary, sporáky, digestoře, trouby a vestavné mikrovlnné trouby.

Náhradní díly a příslušenství
Náhradní díly a příslušenství

Vyhledejte si originální náhradní díly pro váš spotřebič v našem e-shopu a nechte si je doručit přímo domů.