Na displeji chladničky se zobrazí F8

Naposledy aktualizováno 07.11.2019 12:53

Problém:

  • Chybové hlášení F8 na displeji mé chladničky / chladničky s mrazničkou

Platí pro:

  • Chladnička
  • Chladnička/mraznička

Řešení:

1. Obraťte se na autorizované servisní středisko.

Chybové hlášení F8 na displeji indikuje problém s odmražovacím systémem.

Doporučujeme si vyžádat návštěvu servisního technika.

Objednejte si servis
Objednejte si servis

V oblasti, ve které se nacházíte, nabízíme službu Fixní cena servisu. O opravu se postarají kvalifikovaní servisní technici Electrolux. Spotřebič nejprve zkontrolujeme, poruchu vyřešíme a v případě potřeby vyměníme součástky a díly. Tuto službu poskytujeme pro pračky, sušičky, myčky, varné desky, chladničky, vestavné kávovary, sporáky, digestoře, trouby a vestavné mikrovlnné trouby.

Náhradní díly a příslušenství
Náhradní díly a příslušenství

Vyhledejte si originální náhradní díly pro váš spotřebič v našem e-shopu a nechte si je doručit přímo domů.