Dotaz
Co se stane, když po příjezdu dopravce nikdo není doma?
Řešení
V případě velkých spotřebičů se dopravce vrátí se zbožím do distribučního skladu, následně bude kontaktní centrum informovat zákazníka o nedoručení zboží. Pokud si zákazník přeje novou dodávku objednaného produktu, měl by kontaktovat zákaznický servis Electrolux. Náklady na jakoukoliv novou dodávku a další služby objednané zákazníkem, jako je instalace a přeprava starého produktu k recyklaci, hradí zákazník.
Balíky nelze ponechat bez podepsaného dokladu o doručení. Kurýrní společnost se vrátí se zbožím do distribučního skladu, následně bude kontaktní centrum informovat zákazníka o nedoručení zboží. Pokud si zákazník přeje novou dodávku objednaného produktu, měl by kontaktovat zákaznický servis Electrolux. Náklady na jakoukoliv novou dodávku a služby objednané zákazníkem, hradí zákazník.