Podpora pro téma: Objednávka
Nedostali jste potvrzení vaší objednávky nebo hledáte informace o stavu doručení? Zde najdete informace, jak postupovat.
- Chci vrátit svůj produkt, ale nemohu najít kupní doklad, co mám dělat?
- Jak mohu zadat objednávku?
- Jak zjistím, zda byla moje objednávka zadána správně?
- Je možné zrušit již vytvořenou objednávku?
- Neobdržel jsem e-mail s potvrzením objednávky, co mám dělat?
- Obdržel jsem nesprávný produkt. Co mám dělat?
- Objednaný produkt přišel poškozený. Co mohu dělat?
- Potřebuji změnit čas doručení objednávky
- Zjistil jsem, že jsem si objednal spotřebič v jiné barvě, než jsem chtěl. Jak mohu spotřebič vyměnit?
Doprava a vrácení zboží
Čekáte na zásilku? Odpovědi na nejčastější dotazy týkající se doručení a vrácení objednávek.
Zákaznická podpora
Máte dotaz nebo nám chcete dát zpětnou vazbu ohledně vašeho nákupu? Naše zákaznickém centrum je tu pro vás.
Instalace a služby
Potřebujete poradit s instalací nového spotřebiče? Zjistěte více o našich servisních službách a nadstandardních zárukách.
Platby a fakturace
Odpovědi na otázky týkající se fakturace, zpracování plateb a zabezpečení transakcí.
Odvoz a likvidace starých spotřebičů
Co se starými spotřebiči Electrolux? Poradíme vám, jak s nimi zodpovědně naložit.
Ekologická odpovědnost
Zjistěte více o tom, jak Electrolux přistupuje k udržitelnosti.