Problém:
- Zařízení nelze zaregistrovat
Platí pro:
- Spotřebiče s funkcí připojení
Řešení:
- Zkontrolujte, zda je vaše síťové připojení WiFi aktualizováno a šifrováno
Proveďte následující pokyny:
1. Vyhledejte připojení Wi-Fi v seznamu dostupných sítí na mobilním zařízení podle vašeho výběru.
- Pokud se vedle názvu vaší sítě Wi-Fi zobrazí ikona zámku, znamená to, že používáte nějakou formu šifrování. Pokud ne, pokračujte krokem 2.
- Zkontrolujte nastavení konfigurace Wi-Fi pro typ použitého šifrování.
- Vyberte WPA2, pokud je k dispozici, a pokračujte krokem 3. Pokud WPA2 není k dispozici, přejděte ke kroku 2.
2. Zkontrolujte, zda váš router podporuje WPA2 jako formu šifrování. Pokud ano, pokračujte krokem 3.
Pokud tomu tak není, možná budete muset upgradovat router.
3. Přejděte do nastavení konfigurace sítě a nastavte název sítě WiFi a heslo.
- Možná budete muset restartovat router a dokončit proces.
- Vyberte nové připojení k síti Wi-Fi na každém zařízení a zadejte heslo.