Bubnová sušička nese viditelné známky poškození

Naposledy aktualizováno 29.07.2020 12:30

Dotaz

Sušička nese viditelné známky poškození

Vztahuje se k

  • sušička

Řešení

Objevení poškození při rozbalování spotřebiče:

  • Obraťte se okamžitě na prodejce, abyste jej upozornili, že byl spotřebič poškozen během dodání. Telefonní číslo prodejce naleznete na faktuře nebo dodacím listu.

Nepokoušejte se spotřebič zapojit nebo používat.

Objevení poškození po instalaci nebo prvním použití: 

  • Obraťte se okamžitě na prodejce, abyste jej upozornili, že byl spotřebič poškozen po instalaci nebo během používání.

Žádost o servis:

  • Obraťte se na autorizované servisní středisko.
  • Nové součásti / díly jsou dostupné v našem internetovém obchodě.
Objednejte si servis
Objednejte si servis

V oblasti, ve které se nacházíte, nabízíme službu Fixní cena servisu. O opravu se postarají kvalifikovaní servisní technici Electrolux. Spotřebič nejprve zkontrolujeme, poruchu vyřešíme a v případě potřeby vyměníme součástky a díly. Tuto službu poskytujeme pro pračky, sušičky, myčky, varné desky, chladničky, vestavné kávovary, sporáky, digestoře, trouby a vestavné mikrovlnné trouby.

Náhradní díly a příslušenství
Náhradní díly a příslušenství

Vyhledejte si originální náhradní díly pro váš spotřebič v našem e-shopu a nechte si je doručit přímo domů.