Integrovaný kávovar - káva proudí, ale nevytéká ven

Naposledy aktualizováno 03.09.2020 10:20


Problém:

  • Integrovaný kávovar - káva proudí, ale nevytéká ven

Platí pro:

  • Integrovaný kávovar

Řešení:

1. Vyčistěte blokované dávkovací hadičky na kávu pomocí párátka.

2. Odstraňte usazeniny kávy párátkem, houbou nebo mycím kartáčem.

Pokud káva nevychází z dávkovacích hadiček na kávu, ale z okolí dveří, mohou být otvory v dávkovacích hadičkách na kávu zablokovány suchým kávovým prachem.

3. Otočnou zásuvku důkladně očistěte, zejména vedle závěsů.

Otočná zásuvka uvnitř servisních dveří může být zablokovaná a nemůže se otáčet.

4. Kontaktujte autorizované servisní středisko.

Pokud výše uvedená doporučení problém nevyřeší, doporučujeme požádat o návštěvu servisního technika.


Objednejte si servis
Objednejte si servis

V oblasti, ve které se nacházíte, nabízíme službu Fixní cena servisu. O opravu se postarají kvalifikovaní servisní technici Electrolux. Spotřebič nejprve zkontrolujeme, poruchu vyřešíme a v případě potřeby vyměníme součástky a díly. Tuto službu poskytujeme pro pračky, sušičky, myčky, varné desky, chladničky, vestavné kávovary, sporáky, digestoře, trouby a vestavné mikrovlnné trouby.

Náhradní díly a příslušenství
Náhradní díly a příslušenství

Vyhledejte si originální náhradní díly pro váš spotřebič v našem e-shopu a nechte si je doručit přímo domů.