Když si dělám kávu ve vestavném kávovaru, káva nechutná dobře

Naposledy aktualizováno 05.08.2020 11:29


Problém

  • Když si dělám kávu ve vestavném kávovaru, káva nechutná dobře

Platí pro

  • Vestavný kávovar

Řešení

1. Zkontrolujte hrubost kávového prášku a vraťte polohu tlačítka do továrního nastavení (pozice 4 a 5).

Poznámka: Otočte knoflíkem pouze tehdy, když je motor brusky v provozu.

Pokračujte po jednom kliknutí, dokud káva nebude taková, jak požadujete. Účinek nebude patrný, dokud nebudou uvařeny dva šálky kávy. Nedoporučuje se nechat balíček kávy otevřený déle než 10 dní.

2. Kontaktujte autorizované servisní středisko.

Pokud výše uvedené návrhy problém nevyřeší, doporučujeme kontaktovat autorizované servisní středisko.


Objednejte si servis
Objednejte si servis

V oblasti, ve které se nacházíte, nabízíme službu Fixní cena servisu. O opravu se postarají kvalifikovaní servisní technici Electrolux. Spotřebič nejprve zkontrolujeme, poruchu vyřešíme a v případě potřeby vyměníme součástky a díly. Tuto službu poskytujeme pro pračky, sušičky, myčky, varné desky, chladničky, vestavné kávovary, sporáky, digestoře, trouby a vestavné mikrovlnné trouby.

Náhradní díly a příslušenství
Náhradní díly a příslušenství

Vyhledejte si originální náhradní díly pro váš spotřebič v našem e-shopu a nechte si je doručit přímo domů.