Indikátory SenseBoil na indukční varné desce blikají

Naposledy aktualizováno 07.11.2019 11:21

Problém: 

  • Indikátory SenseBoil® blikají 
  • Funkce SenseBoil® nefunguje 
  • Nemohu funkci SenseBoil® aktivovat 
  • Jak používat funkci SenseBoil®?  

Platí pro: 

  • Indukční varné desky s funkcí SenseBoil®  

Řešení: 

1. Přesvědčte se, že je povrch desky suchý  

2. Ukončete předchozí aktivity vaření nebo vyberte volnou varnou zónu bez zbytkového tepla.  

Pokud jsou varné zóny již používány nebo je na všech zbytkové teplo, varná deska vydá zvukový signál, indikátory SenseBoil® začnou blikat a funkce se nespustí  

3. Během 5 sekund od aktivace funkce SenseBoil® zvolte varnou zónu  

4. Pokud výše uvedené rady nefungují, zkontrolujte a případně změňte nastavení omezení výkonu u varné desky  

Přečtěte si celý popis, který je k dispozici v uživatelské příručce dodané se spotřebičem.  

Pozor: Zkontrolujte, zda zvolený výkon odpovídá jmenovité hodnotě pojistky (jističe) domovní elektrické sítě. Doporučujeme požádat o odbornou technickou pomoc.
 


Objednejte si servis
Objednejte si servis

V oblasti, ve které se nacházíte, nabízíme službu Fixní cena servisu. O opravu se postarají kvalifikovaní servisní technici Electrolux. Spotřebič nejprve zkontrolujeme, poruchu vyřešíme a v případě potřeby vyměníme součástky a díly. Tuto službu poskytujeme pro pračky, sušičky, myčky, varné desky, chladničky, vestavné kávovary, sporáky, digestoře, trouby a vestavné mikrovlnné trouby.

Náhradní díly a příslušenství
Náhradní díly a příslušenství

Vyhledejte si originální náhradní díly pro váš spotřebič v našem e-shopu a nechte si je doručit přímo domů.