Jak zjistím, že potřebuji vyměnit baterie robotického vysavače?

Naposledy aktualizováno 29.07.2020 12:44

Dotaz

Jak zjistím, že potřebuji vyměnit baterie robotického vysavače?

Vztahuje se k

  • robotický vysavač

Řešení

Displej se již nezapne nebo se na robotickém vysavači zobrazí červený symbol baterie. Je-li baterie plně nabitá a zobrazí se kód poruchy E:2x, může to být známka špatně nabitých baterií nebo známka špatných baterií. Zavolejte prosím na kontaktní centrum společnosti Electrolux pro kontrolu nebo zakoupení nového bateriového modulu (je nutné vyměnit obě baterie, protože jsou v páru). Kontaktní údaje naleznete na internetových stránkách, v kapitole o službách nebo ve své mobilní aplikaci.

Objednejte si servis
Objednejte si servis

V oblasti, ve které se nacházíte, nabízíme službu Fixní cena servisu. O opravu se postarají kvalifikovaní servisní technici Electrolux. Spotřebič nejprve zkontrolujeme, poruchu vyřešíme a v případě potřeby vyměníme součástky a díly. Tuto službu poskytujeme pro pračky, sušičky, myčky, varné desky, chladničky, vestavné kávovary, sporáky, digestoře, trouby a vestavné mikrovlnné trouby.

Náhradní díly a příslušenství
Náhradní díly a příslušenství

Vyhledejte si originální náhradní díly pro váš spotřebič v našem e-shopu a nechte si je doručit přímo domů.

Napište recenzi a vyhrajte
Napište recenzi a vyhrajte

Váš názor je pro nás velmi důležitý. Proto každého, kdo na základě registrace vyplní recenzi, automaticky zařadíme do pravidelného losování o stolní mixér Create 4.