Ne, nejde o závadu. Pokud vytáhnete baterie, počkáte po dobu 30 vteřin a robotický vysavač znovu spustíte, objeví se "hadí pohyb" (tj. segmenty se rozsvěcují v kruhovém pořadí). potom se prosím obraťte na spotřebitelské kontaktní středisko společnosti Electrolux. Kontaktní údaje naleznete na internetových stránkách, v kapitole o službách nebo ve své mobilní aplikaci.
Vyjmul/a jsem baterie a po opětovném spuštění robotického vysavače vidím na displeji krouživý pohyb. Jde o závadu?
Naposledy aktualizováno 08.01.2020 7:54
Objednejte si servis
Objednejte si servis
V oblasti, ve které se nacházíte, nabízíme službu Fixní cena servisu. O opravu se postarají kvalifikovaní servisní technici Electrolux. Spotřebič nejprve zkontrolujeme, poruchu vyřešíme a v případě potřeby vyměníme součástky a díly. Tuto službu poskytujeme pro pračky, sušičky, myčky, varné desky, chladničky, vestavné kávovary, sporáky, digestoře, trouby a vestavné mikrovlnné trouby.