Porovnání záruk a nadstandardních služeb

Jak služba funguje

Rodina na gauči

Záruka Premium vám zajistí bezstarostný servis spotřebiče i v případě neúmyslného náhodného poškození*.

Záruka Premium sjednaná v průběhu smluvní záruční lhůty:

  • Pokrývá neúmyslné náhodné poškození spotřebiče za 59 Kč měsíčně.
  • Jako bonus od nás dostanete slevu 15 % na nákup v našem e-shopu na koupi dílů a příslušenství.

Při sjednání služby kdykoliv později již po skončené smluvní záruční době:

  • Prodloužená záruka vašeho spotřebiče na funkční závady včetně neúmyslného náhodného poškození za měsíční poplatek 149 Kč.

* Příklady náhodného poškození spotřebičů: poničená indukční deska vyklouznutým hrncem, rozbitá police v lednici při ukládání potravin, samovolně prasklé sklo trouby při pečení, ucpané čerpadlo pračky zapomenutými mincemi v oblečení nebo zapadlé ovládací tlačítko myčky.

PODMÍNKY SLUŽBY

Minimální délka trvání záruky je vždy 1 rok a je možné ji využít do 10 let od data nákupu vašeho spotřebiče.

Pro uplatnění prodloužené záruky musí být služba platná alespoň 30 dnů.

V případě, že váš spotřebič potřebuje opravu, podívejte se na naši službu Servis a záruka Premium.

Jaké jsou její výhody

  • Neplatíte náklady na dopravu, opravu a náhradní díly použité při opravě
  • Oprava i v případě náhodného poškození spotřebiče
  • Odborné posouzení a provedení oprav autorizovaným servisem
  • Garance použití originálních náhradních dílů
  • Pokud spotřebič nelze opravit máte nárok na jeho výměnu za nový
  • Servisní návštěva standardně do 5 pracovních dnů od nahlášení
  • Sleva 15 % na koupi příslušenství a náhradních dílů v e-shopu Electrolux

Jak objednat

Prodlouženou záruční lhůtu můžete objednat z pohodlí svého domova hned několika způsoby:

Kde získat více informací

Veškeré informace vám poskytne naše zákaznické centrum (infolinka 261 302 261, e‑mail: servisextra@electrolux.com) nebo si je můžete přečíst na následujících stránkách:

Jak služba funguje

Rodina v kuchyni

Bezplatný a bezproblémový servis funkčních závad včetně náhodného neúmyslného poškození* všech spotřebičů Electrolux ve vaší domácnosti.

Záruka Premium sjednaná v průběhu smluvní záruční lhůty spotřebičů:

  • Pokrývá neúmyslné náhodné poškození spotřebičů za 119 Kč měsíčně.
  • Jako bonus od nás dostanete slevu 15 % na nákup v našem e-shopu na koupi dílů a příslušenství.

Při sjednání služby kdykoliv později již po skončené smluvní záruční době:

  • Prodloužená záruka vašich spotřebičů na funkční závady včetně neúmyslného náhodného poškození za měsíční poplatek 299 Kč.

* Příklady náhodného poškození spotřebičů: poničená indukční deska vyklouznutým hrncem, rozbitá police v lednici při ukládání potravin, samovolně prasklé sklo trouby při pečení, ucpané čerpadlo pračky zapomenutými mincemi v oblečení nebo zapadlé ovládací tlačítko myčky.

PODMÍNKY SLUŽBY

Služba se vztahuje na 2 a více spotřebičů Electrolux z kategorie velkých domácích spotřebičů (tzn. sušičky, pračky, myčky nádobí, trouby, sporáky, varné desky, vestavné mikrovlnné trouby, lednice, mrazáky, vestavné kávovary a digestoře).

Minimální délka trvání záruky je vždy 1 rok a je možné ji využít do 10 let od data nákupu vašeho spotřebiče.

Pro uplatnění prodloužené záruky musí být služba platná alespoň 30 dnů.

V případě, že některý z vašich spotřebičů již potřebuje opravit, podívejte se na naši službu Servis a záruka Premium PLUS.

Jaké jsou její výhody

  • Neplatíte náklady na dopravu, opravu a náhradní díly použité při opravě
  • Oprava i náhodného neúmyslného poškození spotřebiče
  • Odborné posouzení a provedení oprav autorizovaným servisem
  • Garance použití originálních náhradních dílů
  • Při sjednání služby před koncem záruční lhůty spotřebiče jednorázová sleva 15 % do našeho e-shopu jako bonus navíc
  • Pokud spotřebič nelze opravit máte nárok na jeho výměnu za nový
  • Servisní návštěva standardně do 5 pracovních dnů od nahlášení
  • Sleva 15 % na koupi příslušenství a náhradních dílů v e-shopu Electrolux

Jak objednat

Prodlouženou záruční lhůtu můžete objednat z pohodlí svého domova hned několika způsoby:

Kde získat více informací

Veškeré informace vám poskytne naše zákaznické centrum (infolinka 261 302 261, e‑mail: servisextra@electrolux.com) nebo si je můžete přečíst na následujících stránkách: