HOĎTE STAROSTI ZA HLAVU!
Zavolejte nám na +420 261 302 213 a sjednete si Záruku Premium pro všechna životní překvapení
V případě poruchy vašeho spotřebiče vám poskytneme bezplatný servis i v případě náhodného poškození.
Příklady náhodného poškození spotřebičů: poničená indukční deska vyklouznutým hrncem, rozbitá police v lednici při ukládání potravin, samovolně prasklé sklo trouby při pečení, ucpané čerpadlo pračky zapomenutými mincemi v oblečení nebo zapadlé ovládací tlačítko myčky.
Co je Záruka Premium:
-
Záruka Premium pro spotřebič v záruce
Rozšířená záruka Premium včetně náhodného poškození, na které se běžná dvouletá záruka nevztahuje
-
-
Záruka Premium pro spotřebič po záruce
Záruka Premium prodlouží záruku vašeho spotřebiče včetně náhodného poškození
Nenechte nic náhodě!
Záruka Premium vyřeší jakoukouliv poruchu vašeho spotřebiče včetně neúmyslného poškození.
-
Nebudete muset hledat opraváře
- Zavoláte nám a my vám zajistíme servis vyškoleným technikem.
- Odborné posouzení a provedení oprav autorizovaným servisem.
- Servisní návštěva standardně do 5 pracovních dnů od nahlášení.
-
Opravu za vás uhradíme
- Neplatíte náklady na dopravu, opravu a náhradní díly použité při opravě.
- Oprava i náhodného neúmyslného poškození spotřebiče.
-
Opravíme nebo vyměníme
- Pokud spotřebič nelze opravit máte nárok na jeho výměnu za nový.
- Máte jistotu použití originálních náhradních dílů.
PODMÍNKY SLUŽBY
Minimální délka trvání záruky je vždy 1 rok a je možné ji využít do 10 let od data nákupu vašeho spotřebiče.
Pro uplatnění prodloužené záruky musí být služba platná alespoň 30 dnů.
V případě, že váš spotřebič potřebuje opravu, podívejte se na naši službu Servis a záruka Premium.
Jak objednat
Prodlouženou záruční lhůtu můžete objednat z pohodlí svého domova hned několika způsoby:
- Zavolejte nám na infolinku 261 302 213
- Pošlete e-mail na zakaznicke.centrum@electrolux.com a do předmětu napište "Objednávka – Záruka Premium". V e-mailu uveďte své kontaktní údaje, produktové číslo (PNC) a Sériové číslo modelu spotřebiče a můžete připojit i foto výrobního štítku.
- Vyplňte náš online formulář.
Kde získat více informací
Veškeré informace vám poskytne naše zákaznické centrum (infolinka 261 302 213, e‑mail: zakaznicke.centrum@electrolux.com) nebo si je můžete přečíst na následujících stránkách:
Jak služba funguje
Bezplatný a bezproblémový servis funkčních závad včetně náhodného neúmyslného poškození* všech spotřebičů Electrolux ve vaší domácnosti.
Záruka Premium sjednaná v průběhu smluvní záruční lhůty spotřebičů:
- Pokrývá neúmyslné náhodné poškození spotřebičů za 119 Kč měsíčně.
- Jako bonus od nás dostanete slevu 15 % na nákup v našem e-shopu na koupi dílů a příslušenství.
Při sjednání služby kdykoliv později již po skončené smluvní záruční době:
- Prodloužená záruka vašich spotřebičů na funkční závady včetně neúmyslného náhodného poškození za měsíční poplatek 299 Kč.
* Příklady náhodného poškození spotřebičů: poničená indukční deska vyklouznutým hrncem, rozbitá police v lednici při ukládání potravin, samovolně prasklé sklo trouby při pečení, ucpané čerpadlo pračky zapomenutými mincemi v oblečení nebo zapadlé ovládací tlačítko myčky.
PODMÍNKY SLUŽBY
Služba se vztahuje na 2 a více spotřebičů Electrolux z kategorie velkých domácích spotřebičů (tzn. sušičky, pračky, myčky nádobí, trouby, sporáky, varné desky, vestavné mikrovlnné trouby, lednice, mrazáky, vestavné kávovary a digestoře).
Minimální délka trvání záruky je vždy 1 rok a je možné ji využít do 10 let od data nákupu vašeho spotřebiče.
Pro uplatnění prodloužené záruky musí být služba platná alespoň 30 dnů.
V případě, že některý z vašich spotřebičů již potřebuje opravit, podívejte se na naši službu Servis a záruka Premium PLUS.
Jaké jsou její výhody
- Neplatíte náklady na dopravu, opravu a náhradní díly použité při opravě
- Oprava i náhodného neúmyslného poškození spotřebiče
- Odborné posouzení a provedení oprav autorizovaným servisem
- Garance použití originálních náhradních dílů
- Při sjednání služby před koncem záruční lhůty spotřebiče jednorázová sleva 15 % do našeho e-shopu jako bonus navíc
- Pokud spotřebič nelze opravit z důvodu funkční poruchy, máte nárok na jeho výměnu za nový
- Servisní návštěva do 5 pracovních dnů od nahlášení
- Sleva 15 % na koupi příslušenství a náhradních dílů v e-shopu Electrolux, kterou můžete uplatnit opakovaně po celou dobu trvání Záruky Premium
Kde získat více informací
Veškeré informace vám poskytne naše zákaznické centrum (infolinka 261 302 213, e‑mail: zakaznicke.centrum@electrolux.com) nebo si je můžete přečíst na následujících stránkách: